Ασπίδα για την υγεία με καρύδια και μεσογειακή διατροφή

Σημαντικά οφέλη προσφέρουν στην υγεία τα καρύδια όταν συνδυάζονται με τη μεσογειακή διατροφή.

Όπως διαπίστωσαν Ισπανοί επιστήμονες, η κατανάλωση καρυδιών έχει ευεργετικά αποτελέσματα στην καταπολέμηση της παχυσαρκίας, τη μείωση της κακής χοληστερόλης, της αρτηριακής πίεσης και του σακχάρου.

Όπως δήλωσε ο καθηγητής Γιόρντι Σάλας Σαλβάφο, «η μεσογειακή διατροφή εμπλουτισμένη με καρύδια, τα οποία έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ακόρεστα λίπη, είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για τον έλεγχο του μεταβολικού συνδρόμου».

Η έρευνα διενεργήθηκε από τους Ισπανούς επιστήμονες σε 1.224 άτομα – τα χώρισαν σε τρεις ομάδες – ηλικίας 55-80 ετών, τα οποία εμφάνιζαν υψηλό κίνδυνο να νοσήσουν από καρδιακές παθήσεις.

Μια ομάδα ακολούθησε δίαιτα χωρίς λιπαρά και οι άλλες δύο ακολούθησαν τη μεσογειακή διατροφή, η μία λαμβάνοντας επιπλέον ένα λίτρο ελαιόλαδο την εβδομάδα και η άλλη 30 γραμμάρια καρύδια την ημέρα.

Αποδείχθηκε ότι η τρίτη ομάδα ωφελήθηκε περισσότερο σε διάστημα ενός έτους.

Τα καρύδια περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά όπως αργινίνη, κάλιο, ασβέστιο και μαγνήσιο, ενώ η περιεκτικότητά τους σε ακόρεστα λίπη, όμοια με αυτά που περιέχει το ελαιόλαδο είναι πολύ υψηλή.

Πηγή : ΤΑ ΝΕΑ
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s